O mnie



              Rocznik '97, studentka filologii germańskiej oraz pasjonatka języka niemieckiego
                                                                             





 Ciałem najczęściej na uniwersyteckich wykładach, duchem zaś w ukochanym Wiedniu. Uwielbia podróże po krajach niemieckojęzycznych, najchętniej zamieszkałaby w stolicy państwa, gdzie płynie modry Dunaj. Każde pieniądze wydaje na książki do nauki niemieckiego.

Język niemiecki dla Niej, to coś więcej niż hobby.To pasja, która nadaję życiu sens.

Ilekroć słucham "Nad pięknym modrym Dunajem" Straussa, ogromnie się wzruszam. 
Uwielbiam niemiecką kuchnię ! Kartoffelsalat, jedzoną na Potsdamer Platz oraz smak austriacki ego Sachertorte, który przypomina mi moją pierwszą wizytę w Wiedniu.

Niesamowite wrażenie zrobiło na mnie austriackie Hallstatt. Mogłabym godzinami oglądać zbiory berlińskich muzeów. Uwielbiam słuchać muzyki Anett Louisian oraz Marka Forestra.
Do łez bawi mnie niemiecki serial "Der Lehrer".....i wciąż mam apetyt na więcej.

            
             "Posiadanie pasji, jest najlepszą rzeczą na świecie.
             Bowiem największym bogactwem jest robienie w życiu tego, co się kocha"
            
            
           
         

                                           


Komentarze